De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  


De Etiquettebijbel


Auteur: Brigitte Balfoort


 24,99



Levertijd: 1-3 werkdagen




attendeer een relatie

ISBN: 9789089244215
Uitvoering: Hardcover
Deel dit boek/product via:
 Email  Twitter  Facebook  Linkedin

Categorie: omgaan met anderen >> etiquette
Trefwoorden: respect  gedrag  omgangsvormen    
Samenvatting & achtergrondinformatie

Veel ouderwetse etiquetteregels hebben afgedaan, zoveel is zeker. Maar wat is respectvol gedrag in de postmoderne digitale jungle? Wanneer beantwoordt u een e-mail? Mag u echt niet 'smakelijk' zeggen voor de maaltijd? En hoe hoffelijk mogen heren zijn tegenover geëmancipeerde dames?

Journaliste en royaltywatcher Brigitte Balfoort ging zich bijscholen tot etiquetteconsultant in Minding Manners, de bekendste etiquetteschool van Europa. In deze etiquettebijbel maakt ze ook u wegwijs in de wereld van de hedendaagse omgangsvormen en dat is meer dan enkel culinaire etiquette. Want ja, goede manieren nog zin, meer dan ooit zelfs. Ze vertellen vaak meer over u dan titels en diploma's.

Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.