De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  


Verlichting in business
Het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed

Auteur: Kees Klomp


 16,95


(Tijdelijk) niet leverbaar




attendeer een relatie

192 pagina's
ISBN: 9789077881828
Uitvoering: Softcover
Deel dit boek/product via:
 Email  Twitter  Facebook  Linkedin

Categorie: business >> marketing spirituele ontwikkeling
Trefwoorden: marketing  boeddhisme  trends  inzicht  
Samenvatting & achtergrondinformatie

Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek biedt de bekende marketingstrateeg Kees Klomp inspiratie met acht boeddhistische inzichten, die tegelijkertijd acht belangrijke commerciële trends vormen:

Small * Klein is het nieuwe groot
Spirit * De opkomst van de nieuwe spirituelen
Sustainability * De roep om duurzaamheid
Serve * De nieuwe betekeniseconomie
Sincere * De revolutie van eerlijkheid en authenticiteit
Soft * De kracht van kwetsbaarheid
Slow * Langzaam is het nieuwe snel
Safe * De winst van commercieel idealisme

Kees Klomp en Cor Hospes, de schrijver van dit boek, wandelden met acht personen uit de wereld van management en marketing door het Drentse oerlandschap.
Met prominente denkers als consultant Albert Boswijk, maatschappelijk ondernemer Michiel Pot en marketingfilosoof Goos Geursen effenen ze het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed.

‘De auteurs laten ondernemingen van binnenuit ontwaken. Door alle praktische tips en aanbevelingen kunnen bedrijven niet alleen versterkt uit de crisis komen, maar ook inspelen op maatschappelijke trends zoals duurzaamheid, dienstbaarheid, vriendelijkheid en authenticiteit. De auteurs zijn er in geslaagd mij als lezer te overtuigen: ik ben het met ze eens.’
Willem Vermeend, hoogleraar economie en voormalig minister

Marketing- en managementcoach Kees Klomp werkte als trendwatcher en strategy director bij de grootste reclamebureaus van ons land, en was oprichter van het eerste merkactivatie adviesbureau van Nederland.
Sinds 2006 is Klomp eigenaar van Karmanomics, een bureau dat op Boeddhistische beginselen merken adviseert op het gebied van marketing en management.

Auteur, journalist en copywriter Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing. In 2007 verscheen zijn succesvolle boek ‘Guerrillamarketing, nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant’. Twee jaar later volgde ‘Alle 13 Goed! De beste online marketingtools’.
Hospes geeft als eigenaar van communicatiecollectief Tsjee lezingen en workshops en adviseert ondernemingen over guerrillamarketing.
 


Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.