De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  


Antipulatie
verbale technieken tegen manipulatie op de werkvloer

Auteur: Paul Vessies


 22,00


(Tijdelijk) niet leverbaar




attendeer een relatie

ISBN: 9789052619774
Uitvoering: Softcover
Deel dit boek/product via:
 Email  Twitter  Facebook  Linkedin

Categorie: business >> management omgaan met anderen
Trefwoorden: werk  leidinggeven  manipulatie  invloed  
Samenvatting & achtergrondinformatie

Dagelijks worden vele professionals en leidinggevenden doelbewust gemanipuleerd door elkaar en door hun meerderen. Vaak gebeurt dit met een positieve bedoeling, zoals het verhogen van de motivatie en de prestaties, maar steeds vaker worden mensen op de werkvloer ook negatief gemanipuleerd ten gunste van degene die manipuleert. Denk bijvoorbeeld aan de vele situaties waarin feiten worden verdraaid, goede prestaties worden genegeerd, zaken worden gegeneraliseerd, of persoonlijke meningen als absolute waarheid of als totale onzin worden beschouwd.

Het ontbreekt medewerkers, maar ook leidinggevenden, vaak aan manieren om zich tegen manipulatie te verzetten. Met de 14 'antipulatie'- technieken in dit boek leer je hoe je zelf de situaties kunt herkennen waarin negatieve manipulatie plaatsvindt, hoe je je kunt wapenen tegen de meest invloedrijke en veelvoorkomende manipulatietechnieken op de werkvloer en hoe je zonder de onderlinge relatie te verstoren zelf manipulatoren kunt manipuleren.

Paul Vessies is expert op het gebied van zakelijke overtuigingskunst en oprichter van de internationale netwerkorganisatie Persuasure. Persuasure is als samenwerkingspartner en actieve participant betrokken bij de ontwikkeling van de marketing en communicatie van diverse ondernemingen en zakelijke projecten. Het doel: waardestijging van de onderneming door een optimale afstemming van de marketing en communicatie op het natuurlijke denkproces van de doelgroep. Dit met de achterliggende filosofie dat ieder ingezet middel het doel heeft om een maximaal (financieel) resultaat te behalen, dat een enkele meting waardevoller is dan honderd meningen, en dat er op een integere wijze gecommuniceerd wordt met de markt.

Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.