De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  

  Covers Tekst Volledig  


Managing by Values
Kenneth H. Blanchard en Michael O'Conner
The Fortune 500 list, defined by size and volume, is the current measure of success in the corporate world. This timely book suggests…  meer details
Uitvoering: Softcover
Productgroep: Boeken (Engels)
21,95  

Levertijd: 7-9 werkdagen


De Tao van service

inspiratiegids voor klantgevoelige service

Eric de Haan
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken. Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het …  meer details
Uitvoering: Softcover
Productgroep: Boeken (Nederlands)
23,95  

Levertijd: 1-3 werkdagen


Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

8 stappen om uw klant te verdienen

Paul Moers
Dienstbaar zijn is het nieuwe klantgericht zijn. Veel bedrijven kiezen klantgerichtheid als nieuwe strategie, maar hebben geen idee hoe ze dit in de praktijk invullen. Door in dienstbaarheid te …  meer details
Uitvoering: Softcover
Productgroep: Boeken (Nederlands)
24,50  
(Tijdelijk) niet leverbaar


We pikken het niet langer

wat gaat er mis met de consumentenservice en wat kunnen we eraan doen ?

Robert Kroon
Onvriendelijke bediening in de horeca, onbeantwoorde klachten, onbereikbare helpdesks – de consument ergert zich groen en geel aan…  meer details
Uitvoering: Hardcover
Productgroep: Boeken (Nederlands)
21,50  
(Tijdelijk) niet leverbaar


Als jij de klant was ...

Customer advocacy: kijken met de ogen van de klant

Nicolette Wuring
Wat verwacht jij als klant van een bedrijf? Welke service vind je vanzelfsprekend? Wat bepaalt of je terugkomt en wanner is een bedrijf jou kwijt? Dat...  meer details
Uitvoering: Softcover
Productgroep: Boeken (Nederlands)
14,95  
(Tijdelijk) niet leverbaar


En Waar Blijft De Klant?

klantrelaties duurzaam veranderd

Jacko D’Agnolo
Houden we nog van de klant? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D’Agnolo. Met En waar blijft de klant? geeft hij aan dat het nu echt ...  meer details
Uitvoering: Softcover
Productgroep: Boeken (Nederlands)
4,95  
(Tijdelijk) niet leverbaar


De klantenfluisteraar
Jan van Setten
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk ...  meer details
Uitvoering: Hardcover
Productgroep: Boeken (Nederlands)
19,99  
(Tijdelijk) niet leverbaar




Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.